czwartek, 10 kwietnia 2014

WITAM:

A więc Witam serdecznie wszystkich którzy zaglądają na tego bloga:*

Założyła go nasza kochana Kimi-san, jednak nie może go dokończyć z przyczyn swoich własnych^.^
Postanowiła go usunąć, jednak nie pozwoliłam na to, gdyż bardzo mi się podoba i podjęłam się ryzyka prowadzenia go dalej. 
Od razu muszę poinformować że fabuła może nieco się zmienić, aczkolwiek nie odbiegnie od pierwotnej myśli naszej autorki. Postaram się prowadzić tego bloga w sposób nieuwłaczający założycielce i mam nadzieję że mi się to uda:)

Więc, po małym zredagowaniu fabuły, następny rozdział pojawi się w ciągu 3 tyg.
Mam nadzieję że zmiana autorki Wam drodzy czytelnicy nie przeszkadza...gdyż na prawdę dam z siebie wszystko.

Pozdrawiam serdecznie :)


A tak na zakończenie mojej gadki przesyłam to:)

Powód saska nienawiści do itasia^.^



14 komentarzy:

  1. No właśnie coś długo nie ma Kimi.... Mam nadzieję, że wszystko z nią dobrze?
    Cieszę się, że podjęłaś sie ryzyka. Chwała Ci za to! Blog rzeczywiście bardzo dobry i szkoda byłoby zostawić go nieskończonego ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie tego blog i jakby został usunięty napewno odczuwała bym jakiś smutek , rozumiem że Kimi-san straciła chęć do pisania tego bloga ale cieszę się że będzie on dalej prowadzony mam nadzieję że nie zawiedziesz nas i będziesz równie dobrze go prowadzić co Kimi-san .Życzę dużo weny i pomysłów na fabułę , nie mogę doczekać się pierwszej noty w twoim wykonaniu pozdrawiam i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa kiedy będzie nowy rozdział bo miał być w ciągu 3 tygodni a jeszcze go niema

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, wiem i przepraszam. Troszkę jeszcze potrwa pisane notki, nie jest wcale łatwo ogarnąć całą fabułę i lekko zmienić tak, by wszystko się ładnie zgrało a nie chcę pisać bzdur:) Proszę o cierpliwość, postaram się dodać ją jak najszybciej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty się nie staraj tylko to zrób xd

    OdpowiedzUsuń
  6. no do jasnej cholery kiedy będzie ten kolejny rozdział bo miałaś go napisać ale jak można fabuły nie rozumieć i pisać to przez 2 miechy .

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę mnie zrozumieć, prócz innych blogów mam również życie prywatne a co za tym idzie, różne problemy. Czasami człowiek nie ma czasu, innym razem jest zbyt zmęczony na pisanie. Rozdział na pewno się pojawi kiedy ogarnę wszystko inne co mam na głowie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie, czy kiedyś pojawi się tu nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie, naobiecywala, a to juz prawie rok...

      Usuń
  9. Jeju uwielbiam to opowiadanie. Szkoda ze nie dodajesz rozdziałów no ale poczekamy zobaczymy. Z niecierpliwością czekam aż zaczniesz pisać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piszesz tego bloga wow w gorsze ręce trafić nie mógł ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kimiko Uchiha Kamikaze5 lipca 2017 07:28

    Ja pierdole 3 lata już minęło a ty nic nie wstawiłaś! Po co wogule go przyjmowałaś skoro i tak go nie piszesz? Robisz tylko żmudną nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Minęły 4 lata i nic :(
    Szkooooda, zaciekawiło mnie

    OdpowiedzUsuń